sobota, 3 sierpnia 2013

Pierwszy post

Tak więc jest – pierwszy post. Długo zabierałam się do założenia bloga, ale w końcu się udało.
Blog powstał z myślą o moim ukochanym psie Mańku, abyśmy mogli dzielić się ciekawymi wydarzeniami z naszego życia.
Witam Was wszystkich. Jestem Marcela. Obecnie jestem uczennicą klasy drugiej gimnazjum. Uwielbiam psy od kiedy tylko sięgam pamięcią, ale moja przygoda z nimi zaczęła się kilka lat temu, kiedy to do mojego domu zawitał pies, który odwrócił moje życie do góry nogami. Nie wiem jak by to było gdyby do tego nie doszło. Jaką osobą bym była, czym bym się interesowała? Bardzo wiele się od tamtego czasu zmieniło. Zmieniłam się ja, zmienił się Maniek. Dużo się dzięki niemu nauczyłam. Odkryłam sporty kynologiczne i swoje nowe pasje. Dziś jest to częścią mnie i nie wyobrażam sobie bez tego życia :) Mam nadzieje, że blog Wam się spodoba i będziecie go odwiedzać :D Zapraszam jeszcze do zajrzenia do zakładki „Maniek”
Pozdrawiamy Was wszystkich serdecznie, Marcela i Maniek 

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że założyłaś wreszcie bloga o Mańku Naturalnie będę zaglądać i czytać :). Powodzenia w blogowaniu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się niesamowicie ciekawy blog. Jestem bardzo ciekawa co będzie w następnej notce :) Powodzenia i pozdrawiamy,Asia&Majlo!
    PS.Zapraszamy również na naszego bloga : http://majloblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na następne posty ze wzrastającą ciekawością!!

    OdpowiedzUsuń