sobota, 31 sierpnia 2013

I znowu szkoła!

Przed nami ostatni dzień wakacji. Czy tylko mi tak szybko zleciały? Jeszcze tyle rzeczy miałam do zrobienia.
Planowałam nagrać nowy, porządny filmik sztuczkowy, ale za późno się chyba za niego zabrałam. Kiedy ja teraz znajdę czas na nagrywanie i montaż? Przecież to kupa roboty. Dopiero co wracałam do domu ze świadectwem w ręku, a tu już pojutrze do szkoły... i znowu 10 miesięcy ciągłej nauki, zadań domowych, kartkówek i sprawdzianów. Ehh, życie ucznia jest bardzo ciężkie :(
Nie chcę wiedzieć jak to teraz będzie... ile czasu będę miała dla Mańka. Ale jedno wiem na pewno... każdą swoją wolną chwilę, poświęcę właśnie jemu. Boję się, lecz mam nadzieje, że wszytko jakoś się ułoży.
A jak często będę pisała nowe posty? Nie mam zielonego pojęcia... co tydzień, 2,3? Będę się naprawdę starała jak najczęściej.
Powoli zaczynam myśleć nad kastracją Mańka, bo chciałam to zrobić dopiero na zimę, ale o tym będzie oddzielna notka. :)
Ostatni dzień wakacji zamierzam spędzić na zawodach Agility (Agility Brother Cup) w Bydgoszczy (a dokładnie w Myślęcinku). Jakby tutaj nie skorzystać, skoro to tylko godzinka drogi? :D Niestety późno wyjedziemy (nie zależy to niestety ode mnie) i wcześniej też musimy wrócić. Wszytko wychodzi na to, że Maniek pojedzie ze mną. Jestem ciekawa jak się będzie zachowywał, bo nie jestem w stanie togo przewidzieć. Postaram się później coś o tym naskrobać ;). W każdym razie ostatni dzień wakacji zapowiada się ciekawie. 
Życzę Wam wszystkim, aby ten rok szkolny był dla Was jak najlepszy i abyście mieli jak najwięcej czasu dla waszych pupili :)
Pozdrawiamy serdecznie, Marcela i Maniek :)









6 komentarzy:

  1. Mi też wakacje bardzo szybko zleciały... Nie mogę uwierzyć, że już jutro muszę iść na autobus i jechać do szkoły. Dziś planowałam być na DCDC w Warszawie, ale się nie udało, bo mój tata zrobił sobie coś w oko i nie ma mnie kto zawieźć. Zamiast tego pójdziemy na ostatni, długi, wakacyjny spacer. Ja wiem, że jakoś sobie poradzę z pogodzeniem obowiązków szkolnych i opieki nad psami (a planuję jesienią poświęcić się obi), bo zazwyczaj mi się udawało. Powodzenia wam życzę :). A zdjęcie cudowne <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Szkoła :( Te wakacje były za krótkie. Dzisiaj zrobimy z Majlem pożegnanie wakacji długim spacerem i czasem spędzonym razem i to cały dzień. Na szczęście chyba w te pierwsze tygodnie nie będą,aż tak nas męczyć,ale nie wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż niestety ;( Mi te wakacje minęły o tak "pstryk" i do szkoły.. Ja postanowiłam, że posty będę pisać co miesiąc, takie podsumowanie miesiąca, a dla mojej suni zawsze znajdę czas bo ona jest zawsze na pierwszym miejscu po szkole :D Powodzenia na tych zawodach i oczekujemy zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się o reackję Mańka :)
    Miałam takie same wątpliwości, kiedy wybierałyśmy się na zawody konne (tam zawsze jest spora gromadka psiaków). W dużym gronie nieznajomych psów i ludzi, Klara była spokojna i nawet odważyła się podejść do goldena,a wiadomo, Klara i psy większe od niej to coś skazanego z góry na niepowodzenie. Nie tym razem :P
    Życzę udanego ostatniego, sielankowego dnia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Oto nominacja do LBA od nas: http://fuksthedog.wordpress.com/2013/09/30/libster-blog-award/
    xD

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, wakacje zleciały w zawrotnym tempie... Teraz znowu ciężko jest znaleźć czas na blog, czy zrobienie nowego filmiku :<

    OdpowiedzUsuń